Where to stay @Thessaloniki

Λοιπόν... καταρχήν να ομολογήσω πόσο λατρεύω τη Θεσσαλονίκη. Έχω πάει πολλέεεες φορές. Πιστεύω βέβαια ότι ενδείκνυται να υπάρχει κάποιος που μένει εκεί, ώστε να σας "ξεναγήσει" σωστά. Θα μπορούσα να γράψω γραμμές επί γραμμών για το τι μπορείτε να κάνετε μέσα στην πόλη, αλλά θα το αφήσω στη δική σας διάθεση - προς το παρόν. Θα σας προτείνω όμως ένα ξενοδοχείο που έχω μείνει και με βόλεψε απίστευτα λόγω της θέσης του.

Olympia Hotel:
http://www.hotelolympia.gr/
Photo από booking.com, ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα

Καθαρά, όμορφα δωμάτια, ωραίο πρωινό, εξυπηρετικό προσωπικό. Πολύ σημαντικό ότι το room service, αν τους παρακαλέσετε λειτουργεί μέχρι αργά. Μη γελάτε, δεν είναι πολυτέλεια, είναι θέμα επιβίωσης! Θα με καταλάβετε, αν πάρετε μετά τη δουλειά το απογευματικό intercity και φτάσετε πτώματα μετά τα μεσάνυχτα στο δωμάτιο. Δεν έχετε το κουράγιο να βγείτε ούτε για σουβλάκι? Αχα... έχει κατάλογο στο κομοδίνο... Όπως δήλωσα προηγουμένως η θέση του ξενοδοχείου είναι τέλεια. Κέντρο, σε αρκετά ήσυχο δρόμο, λίγο πάνω από τη ρωμαϊκή αγορά, 5' με τα πόδια από την πλατεία Αριστοτέλους. Όσο για την τιμή, 90€ το δίκλινο είχα πληρώσει. Ελέγξτε ή ρωτήστε  όμως για τρέχουσες προσφορές , καθότι το έχω δει μια φορά με 69€/διανυκτέρευση, άλλη φορά 89€/2 διανυκτερεύσεις!

Ιστορίες γειτόνων:
Οι αγαπημένοι γείτονες ξαναχτυπούν. Αυτή τη φορά πρόκειται για μια ομάδα basketball, handball, δε θυμάμαι ακριβώς. Τι έγινε? Απογευματάκι, μετά από ένα ατελείωτο πρωινό με βόλτες: μόλις έχω ξαπλώσει να ηρεμήσω λίγο, ώστε να μπορέσω να βγω για βράδυ, τα αξιαγάπητα κατά τα άλλα παιδιά κάνουν check-in. Η ιεροτελεστία του ύπνου μου εννοείται ότι διακόπτεται βάναυσα από πλήθος κοσμητικών, με τα οποία καλούν ο ένας τον άλλο στο διάδρομο. Ο ένας να μη χωράει στο κρεβάτι, ο άλλος να μη βολεύεται με το μαξιλάρι, να ψάχνουνε άδειες τουαλέτες σε δωμάτια συναθλητών γιατί η δική τους είναι πιασμένη από το συγκάτοικο, ο προπονητής να χτυπάει πόρτες για να τους υπενθυμίσει ότι αύριο έχουν αγώνα και δεν πρέπει να ξενυχτήσουν. Το αποκορύφωμα ήρθε, όταν μετά από λίγη ώρα ξεκινούσε γήπεδο. Δε συνεχίζω. Δεν περιγράφω άλλο! Lol!!!!!

Καλά να περνάτε.
Bisous! kiss

Category:

8 σχόλια:

Unknown είπε...

Ωραίο φαίνεται το ξενοδοχείο και σε καλή τιμή. Εγώ δυστυχώς (ντρέπομαι κ που το λέω) δεν έχω πάει Θεσσαλονίκη ποτέ. Τι να πω, δεν έτυχε. Αλλά θέλω πολύ να πάω κάποια στιγμή και θα το έχω υπόψη αυτό που προτείνεις. Φιλάκια!

http://stripesandscarlets.blogspot.com/

mariza είπε...

Ναι είναι πολύ καλό το Olympia, ειδικά μάλιστα αν πετύχεις και προσφορά. Η Θεσ/κη είναι πολύ όμορφη, πιο χαλαρή, πιο ανθρώπινη πόλη και αξίζει να πας. Πιστεύω βέβαια ότι πρέπει να έχεις κάποιον εκεί που να ξέρει τα "κατατόπια" για να την απολαύσεις σωστά.

Ανώνυμος είπε...

Θεσσαλονικη ειχα παει πριν 9 χρονια στην τελευταια ταξη του δημοτικου 2ημερη εκδρομη..
Απο τοτε δεν εχω ξαναπαει δυστυχως..
Κ θελω πολυ!

Το ξενοδοχειο φαινεται οντως ιδανικο,κ σε προσφορα ακομα πιο ιδανικο!

Πολλα φιλια..

P.S Mαλλον Σαντορινη θα παω φετος διακοπες (δεν ειναι σιγουρο ακομα),εχεις παει? Αν ναι θα εκτιμουσα ενα απο τα υπεροχα ποστ σου.

mariza είπε...

@Artemi
Δυστυχώς Σαντορίνη δεν έχω πάει... είναι κι αυτή στους στόχους μου. Μπορώ βέβαια να το ψάξω λίγο το Πάσχα που θα έχω περισσότερο χρόνο και να σου πω.
Φιλιά πολλά και καλή βδομάδα!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Είναι η αγαπημένη μου πόλη η Θεσσαλονίκη!!
Την λατρεύω!!!
Για το Πάσχα πάντως, πιστεύω δεν υπάρχει καλύτερος προορισμός από την ΚΕΡΚΥΡΑ!!!!

mariza είπε...

@Μοντέρνα Σταχτοπούτα
Μμμμμμ... Κέρκυρα! Αγαπημένο νησί. Θα κάνω post μόλις ξεκινήσω τα αφιερώματα στα νησιά - προσεχώς. Μου αρέσει κι εμένα πολύ, έχω πάει 2 φορές, αλλά ποτέ Πάσχα. Πρέπει να είναι υπέροχα. Νοστάλγησα τώρα...

Ioanna G είπε...

Να 'μαι κι εγώ! Μου αρέσει πολύ η Θεσσαλονίκη άλλα έχω να πάω μερικά χρόνια. Όλο το λέμε και όλο καταλήγουμε σε κάτι πιο κοντινό λόγω έλλειψης χρόνου. Το δωμάτιο φαίνεται πολύ όμορφο!

mariza είπε...

@Natalie
Hello sweet Natalie! Ναι είναι ωραίο και βολικό.

Δημοσίευση σχολίου

Thanks for reading

Ads 468x60px

Featured Posts

http://timefortrips.blogspot.com/. Από το Blogger.