My top 4 packing tips

Σας παρουσιάζω λοιπόν  τις 4 πιο σημαντικές - κατά τη γνώμη μου - συμβουλές για να πακετάρετε "έξυπνα" προτού σαλπάρετε:

1)  Λίστα. Πάντα να φτιάχνετε μια λίστα με όσα θα χρειαστεί να πάρετε μαζί σας, για να μην τρέχετε πανικόβλητοι τελευταία στιγμή να βρείτε το φορτιστή που ξεχάσατε να βάλετε στη βαλίτσα.

2)  Πετσέτες και σεντόνια, στο κάτω μέρος διπλωμένα στο πλάτος της βαλίτσας. Έτσι κερδίζετε χώρο από τυχόν αλληλοεπικαλύψεις.

3)  Ρούχα ευαίσθητα που φοβάστε μην καταστραφούν, όπως μπλούζες κεντημένες με πέτρες, αραχνοΰφαντα υφάσματα κτλ να τα διπλώνετε πάντα από την ανάποδη, όπως στις παρακάτω φωτογραφίες, ώστε να τα προστατεύετε όσο το δυνατό περισσότερο από την τριβή με τα υπόλοιπα ρούχα.
 

4)  Αν δεν έχετε δειγματάκια από αφρόλουτρα, σαμπουάν κτλ υπάρχουν στην αγορά συσκευασίες ταξιδίου τις οποίες μπορείτε να γεμίσετε με ό,τι προτιμάτε. 
Τα συγκεκριμένα μπουκλάκια τα αγόρασα από τα jumbo 2€.


Καλές διακοπές. 

    Category:

    11 σχόλια:

    Ανώνυμος είπε...

    Λοιπον παιρνω αριστα,τα κανω ολα αυτα! :)
    Το να φτιαχνω βαλιτσα μ'αρεσει,το να την αδειαζω παλι,καθολου!
    Πολλα φιλια!

    mariza είπε...

    @Artemi
    Χαχα! Πράγματι στην επιστροφή είναι δύσκολο και την ξαναφτιάξεις και να την αδειάσεις.
    Φιλάκια

    Unknown είπε...

    εγώ παίρνω μαζί μου την Άρτα και τα Γιάννενα...όσο για τις συσκευασίες είναι πολύ πρακτικές αλλά δεν νομίζω ότι θα μου φτάσουν!!!!

    mariza είπε...

    @Demi
    Αν δεν έχεις αφρόλουτρα, σαμπουάν σε δειγματάκια χρειάζεσαι μάλλον 2 τέτοια σετάκια από τα jumbo. Εξαρτάται και πόσες μέρες διαρκεί το ταξίδι: αν κάποιος ταξιδεύει 1 μήνα δεν έχει νόημα το travel set. Όσο για το τι κουβαλάει καθένας είναι και θέμα χωρητικότητας porte-bagage. Φαντάσου ότι όσοι ταξιδεύουν με μηχανή περιορίζονται μάλλον στα απολύτως στοιχεώδη.

    glittermeup είπε...

    poli wrea!!!

    Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

    Πριν 3 μέρες άδειασα βαλίτσα!! Και εγώ χρησιμοποίώ τις συσκευασίες ταξιδίου! Είναι πολύ βολικές!!
    Φιλιά!!

    mariza είπε...

    @glittermeup
    Thank you :D!

    @Μοντέρνα Σταχτοπούτα
    Πωπω το άδειασμα το βαριέμαι αφόρητα. Έχω μανία με τα δειγματάκια σε συσκευασίες ταξιδίου - συλλογή ολόκληρη. Και για ό,τι δεν έχω σε travel size... god bless jumbo man!

    Ioanna G είπε...

    Δε μου αρέσει καθόλου να φτιάχνω βαλίτσα και το αφήνω πάντα για τελευταία στιγμή. Ευτυχώς έχω κάνει τη διαδικασία πολλές φορές οπότε έχω μάθει. Τα μπουκαλάκια του Jumbo τα έχω αγαπήσει, δεν το συζητώ! Ένα άλλο τιπ που είδα σε ένα βιντεάκι είναι να κάνεις ρολό τα ρούχα που τσαλακώνουν εύκολα. Εντάξει, θα πιάσει λίγο παραπάνω χώρο αλλά αξίζει π.χ. για το καλό σου φόρεμα. Μια φίλη μου κάνει και το εξής για μπουφάν μόνο, τα βάζει σε σακούλα με κορδόνι, ρουφάει τον αέρα με ηλ.σκούπα και δένει το κορδόνι.

    mariza είπε...

    @Natalie
    Πλάκα κάνεις! Φοβερό αυτό που κάνει η φίλη σου!!

    Claire D. T είπε...

    Ti wraia tips.. Kanw suxna mikra taksidakia kai panta exw provlima me to ti tha parw mazi mou kai pws tha ta xwresw ola mesa stin valitsa!!!
    Great post!! :)

    Claire

    mariza είπε...

    @Claire
    Και πάλι σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια!!

    Δημοσίευση σχολίου

    Thanks for reading

    Ads 468x60px

    Featured Posts

    http://timefortrips.blogspot.com/. Από το Blogger.