Travel make up supplies - vol. 4 The Lips

Το 4ο και τελευταίο μέρος των Travel make up posts αφορά τα χείλη.

Προτού ξεκινήσω να σημειώσω ότι είμαι ο άνθρωπος που με τη μία ξέρει αν κάτι του αρέσει ή όχι. Αν η πρώτη μου σκέψη μπροστά από μία βιτρίνα είναι: "Χμμμ... τώρα αυτό είναι ωραίο, θα το φορούσα? Μήπως είναι υπερβολικό και δε θα μου αρέσει?", η δεύτερη σκέψη είναι: "Οκ, ας συνέλθω, αφού δεν είπα wow,  δε μου αρέσει". Στα 5 πρώτα δευτερόλεπτα ενός τραγουδιού μπορεί να το έχω βαρεθεί (Ελπίδα μην επιμένεις, δε θα περιμένω τη γέφυρα για να εκτιμήσω το κομμάτι. Απλά δε μου αρέσει). Και τα παραδείγματα δεν έχουν τελειωμό... Έτσι λοιπόν θα σας παρουσιάσω 2 προϊόντα "love at first site, or better... at first try":

Λύση a)
Chubby stick της clinique (έχω την απόχρωση graped up):
Με το που το δοκίμασα ήξερα ότι κόλλησα και ότι θα το χρησιμοποιώ με τα μανίας ωσότου τελειώσει. Για τα ταξίδια μάλιστα είναι ιδανικό δε χρειάζομαι κάτι παραπάνω αφού
1) είναι lip balm που σημαίνει ότι ενυδατώνει τα χείλη
2) έχει αποτέλεσμα, ένταση και διάρκεια κραγιόν (των περισσότερων κραγιόν της αγοράς τουλάχιστον, δεν αναφέρομαι σε longlasting lipstick κτλ)
3) το απλώνετε ακόμα και στο σκοτάδι, είναι πανεύκολο στη χρήση.

Λύση b) 
Korres tinted lip balms (έχω το mango)
Αν τα χείλια σας είναι ιδιαίτερα σκασμένα και αφυδατωμένα μάλλον δε θα μείνετε ικανοποιημένες με το chubby stick. Σε αυτή την περίπτωση κινηθείτε καλύτερα προς τα tinted lip balms του Κorres. Απίστευτα ενυδατικά και σε υπέροχα χρωματάκια.

Είναι το καλύτερο που κυκλοφορεί στην κατηγορία του και το συστήνω ανεπιφύλακτα, όχι μόνο λόγω ελληνικής προέλευσης, αλλά γιατί πραγματικά αξίζει τα 6.20€ του (και πιστέψτε με είμαι μανιακή με τα βουτυροκακάο!).


kiss ...
και επιστρέφω σύντομα με τις γνωστές πιο ταξιδιάρικες αναρτήσεις!

Category:

6 σχόλια:

Εvi είπε...

Κι εγώ λατρεύω τα lipbalms του Κορρέ, αλλά για τα ταξίδια δεν είναι πολύ βολική η συσκευασία με το βαζάκι- προτιμώ τα lipbalms με μανταρίνι του Κορρέ που είναι σε στικ κι έχουν πανέμορφα χρώματα! xx

glittermeup είπε...

Ta lipbalms einai fantastika tou Korres gia ligo pio glam lips xo

Claire D. T είπε...

Ωραίες επιλογές!! :)

mariza είπε...

Βλέπω σε όλες αρέσουν τα Lipbalms του Κορρέ. Πάντως μόλις τελειώσει το βαζάκι μου θα δοκιμάσω και το στικ.
Φιλάκια κορίτσια!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Mariza Χρόνια Πολλά!!! Σου εύχομαι Καλή χρονιά και ταξιδιάρικη!!!
Φιλιά πολλά!!

mariza είπε...

Αχ τι ωραία ευχή. Ευχαριστώ πολύ!!! Και σε σένα Καλή Χρονιά!

Δημοσίευση σχολίου

Thanks for reading

Ads 468x60px

Featured Posts

http://timefortrips.blogspot.com/. Από το Blogger.