Travel make up supplies - vol.3 The Eyes



So, here we go again. Συνεχίζω τη σειρά travel make up supplies (vol1: http://timefortrips.blogspot.com/2011/12/travel-make-up-supplies-vol1-face.html  vol2: http://timefortrips.blogspot.com/2011/12/travel-make-up-supplies-vol-2-cheeks.html) με τα μάτια.

1. Μολύβι
Μαύρο μολύβι για μένα οπωσδήποτε κατά προτίμηση με βουρτσάκι μαζί όπως και στη φωτογραφία για να μην κουβαλάω πινελάκι (έχετε καταλάβει μάλλον ότι ό,τι προσπαθώ να αποφύγω όσα περισσότερα μπορώ).


2. Mascara
Και σε travel size παρακαλώ όπως διαπιστώνετε. Για τις κυρίες που αναρωτιούνται πού βρήκα travel size εννοείται ότι δεν μου το έδωσε καμία πωλήτρια (στην Ελλάδα αυτό είναι απίθανο), αλλά στα Notos Galleries στο Mac ArthurGlen πουλάνε 5 x 2.8mL travel sizes της More than mascara - Estée Lauder για 10€!


3. Σκιές
Λύση a) Τα shimmer cubes του Body Shop με βολεύουν πολύ. Μικρό κουτάκι, 4 χρώματα αρκετά καλής ποιότητας και αν βρέξετε το πινελάκι τα χρώματα βγαίνουν πολύ πιο έντονα.


Λύση b) Το γκρι κουτάκι στη φωτογραφία είναι από την εταιρεία Adamo και κυκλοφορεί με ενσωματωμένο βουρτσάκι, travel friendly δηλαδή. Το έχω πολύ καιρό, έχει σχεδόν τελειώσει και είμαι γενικώς ευχαριστημένη από την αναλογία ποιότητας - ποσότητας - κόστους (5€ περίπου νομίζω κοστίζουν). 


Λύση c) Πάλι από την Adamo το διπλό ροζ - καφέ μολύβι της φωτογραφίας είναι σίγουρα πολύ εύκολο στη μεταφορά. Δε θα σας πω ψέματα, το είχα αγοράσει πολύ φτηνά θεωρώντας ότι θα με βολεύει, αλλά δε μου αρέσει καθόλου, γιατί "ξεθωριάζει - μουτζουρώνει" σε χρόνο dt. Για τις κοπέλες όμως που βολεύονται με κάτι ανάλογο και που δεν αντιμετωπίζουν ανάλογο πρόβλημα είναι μια καλή λύση.


Λύση d) Προϊόντα 2 σε 1 για μάγουλα και μάτια, όπως αυτά που σημείωσα στο προηγούμενο αντίστοιχο post. Shimmer waves ή αλλιώς shimmer bricks ή όπως τα ονομάζει η εταιρεία που επιλέγετε θα σας γλιτώσουν χώρο στο νεσεσέρ σας. Το bronzer επίσης αν το προτιμάτε από το ρουζ λειτουργεί εξαιρετικά και ως σκιά.


Cu! kiss

Category:

10 σχόλια:

Εvi είπε...

Έλα!!! 5 sample mascara με μόνο 10 ευρώ; Τις θέλω! Θυμάμαι η Bourjois είχε αυτή τη σειρά με mini προϊόντα- από ρουζ, σκιές, lip gloss μέχρι μάσκαρα, αλλά δεν ξέρω αν είναι διαθέσιμα όλα τα προϊόντα στην Ελλάδα. Και οι παλέτες με σκιές, απαραίτητες για τα ταξίδια! Μπορείς να κάνεις πάρα πολλούς συνδυασμούς με 4 αποχρώσεις, τι λέμε τώρα- τα shimmer cubes είναι απλά θεϊκά! xx

mariza είπε...

@cbsg5861
Oh yes my dear! 5 samples 10€. Γενικά στο συγκεκριμένο κατάστημα θα βρεις φοβερές προσφορές. (παλέτες Estee 17~21€ κλπ). Τα shimmer cubes είναι από τα καλύτερα προϊόντα νομίζω που έχει βγάλει το TBS. Σε φιλώ πολύ! Bye.

Ανώνυμος είπε...

Πολυ χρησιμα ολα αυτα τα ποστ Μαριζα μου..
Εγω να τα βλεπω που γεμιζω τα νεσεσερ κ καταληγω να χρησιμοποιω 4-5 πραγματακια,που ειναι κ το λογικο εδω που τα λεμε.
Αυτο με τις μασκαρες ξαναπεστο,τι τσιφουτια ειναι...Αν ζητησεις δε,σε κοιτανε λες κ εισαι καμια ζητιανα pfff...
Αν αξιωθω κ παω στο Mac ArthurGlen θα εφοδιαστω σιγουρα :)
xx

mariza είπε...

@Artemi
Να σου πω την αλήθεια κι εγώ παλιά κουβαλούσα πολλά μέχρι που βαρέθηκα να ψάχνω σ' ένα νεσεσέρ φίσκα να βρω αυτό αυτό που θέλω - και το αγόρι έξω από το μπάνιο να μετράει λεπτά να φύγουμε. Εκτός αυτού το porte bagage δεν είναι πλέον μεγάλο κι αναγκαστικά παίρνω μικρή βαλίτσα.
Πρόσφατα μου έδωσε στο Hondos στην Ομόνοια μια πωλήτρια δειγματάκια από κολώνιες και δεν το πίστευα! Φιλάκια πολλάααα! ΥΓ: Mariza loves MacArthurGlen (και όλα τα Mall γενικά, χεχε)

Ioanna G είπε...

Εμένα τα 2 σε 1 με βολεύουν όχι μόνο για ταξίδια αλλά και κάθε μέρα, νομίζω ότι δίνουν μια ισορροπία στο πρόσωπο. Στο εκπτωτικό χωριό δεν έχω πάει ακόμα αλλά όταν πάω σίγουρα θα προμηθευτώ travel size πραγματάκια!!

mariza είπε...

@Natalie
Εννοείται, στηρίζουμε οτιδήποτε πραγματικά πολυχρηστικό. Το χωριουδάκι "μου" το αγαπώ (τόσες υπερωρίες έκανα για τα στατικά τους, το έχω πονέσει το έργο, χιχι).
Kisses Natalie

Unknown είπε...

Συμφωνώ στο μολύβι με το βουρτσάκι καθώς και στις τράβελ σαιζόν μάσκαρα! Αχ εγώ όταν φεύγω παίρνω όλο μου το βαλιτσάκι ο καλός μου αγανακτεί αλλά φέτος στις διακοπές συμμαζέυτηκα! Πολύ χρήσιμα είναι κ τα prolongwear κραγιόν της Mac τα οποία είναι δύο σε ένα!

mariza είπε...

@Demi
Χμμ... prolongwear Mac ε? Να το έχω υπόψιν μου.
Φιλάκια :)

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Διάβασα και τα τρία μέρη travel make up supplies και είναι καταπληκτικές οι ιδέες σου!! Νομίζω όμως δεν θα διορθωθώ ποτέ εγώ!! Το μόνο που περιορίζω είναι στις σκιές που κουβαλάω... παίρνω πάντα τις απαραίτητες!!
Καλό Σαβ/κο!!
φιλιά!

mariza είπε...

@σταχτοπούτα
Ε οι σκιές όμως είναι βασικό κομμάτι ώστε να μην παραφορτωθείς. Χεχε.
Καλό Σ/Κ!

Δημοσίευση σχολίου

Thanks for reading

Ads 468x60px

Featured Posts

http://timefortrips.blogspot.com/. Από το Blogger.