Ξενώνας Afanos @ Arachova

Καθώς φεύγει ο χειμώνας δε θα μπορούσα να παραλείψω ένα μικρό αφιέρωμα στον ξενώνα Αφανό στο κέντρο της Αράχωβας.
http://afanos.gr/index.html
Έχω μείνει δύο φορές:
Δωμάτιο Επτάδεντρο 

Δωμάτιο Ζήρεια:



Οι φωτογραφίες προέρχονται από το site και ανταποκρίνονται στην πραγματικότητα. Όλα τα δωμάτια είναι προσεγμένα, όμορφα διακοσμημένα και πολύ ατμοσφαιρικά. Μπάνιο καθαρό και πρωινό κάτω μέχρι αργά το πρωί (danceyahooclapping). Οι ιδιοκτήτες είναι φιλόξενοι, εξαιρετικά ευγενικοί άνθρωποι που δε θα σας ενοχλήσουν καθόλου και που - τονίζω - μου δίνουν πάντα απόδειξη. Φαντάζομαι  δεν παίρνετε συχνά αποδείξεις από ξενοδοχεία. Πρέπει όμως να ζητάτε, εκπίπτουν άλλωστε και από την εφορία! Η δουλειά λοιπόν των ιδιοκτητών φαίνεται ακόμα και στις πιο μικρές λεπτομέρειες. Πρόκειται για μια πολύ τίμια προσπάθεια στο σύνολό της. Το μοναδικό μειονέκτημα που θα μπορούσα να σημειώσω είναι ότι αν και διπλά τα κρεβάτια, για κάποιο ανεξήγητο λόγο αποτελούνται από δύο στρώματα. Τελικά βέβαια δε θα σας ενοχλήσει ιδιαίτερα, καθότι το διπλό κρεβάτι συγκρατεί τα στρώματα μεταξύ τους, ώστε να μην αποκλίνουν. 
Προτού κλείσω θα σας δώσω και έναν φοβερό hint! Από εδώ εννοείται ότι μπορείτε να παραγγείλετε delivery αν θέλετε να λιώσετε το βράδυ δίπλα στο τζάκι. Προτείνω pizza pomodori: τηλ. 22670 31023.

Καλό Σ/Κ kiss!

Category:

8 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Λατρευω Αραχωβα!
Εχω παει 2 4ημερα κ μια ημερησια..
Εχω μεινει στον ξενωνα Μυλωνα κ στις Celena Suites..
Προτεινω με χιλια τον ξενωνα Μυλωνα..!
Ειναι περιπου 2χλμ εξω απο Αραχωβα,απιστευτη ηρεμια,υπεροχη θεα,τα δωματια τελεια!
Μειναμε στο δωματιο 6 αλλα κ η σοφιτα ειναι τελεια..
Το πρωινο δεν μπορω να το περιγραψω,ειχε τα παντα απλα!
Κ οι ιδιοκτητες φανταστικοι ανθρωποι..
Αχ τι μου θυμισες lol
Παντως κ ο Αφανος φαινεται εξαιρετικος ξενωνας!
Ειδικα το δωματιο Ζηρεια ειναι ακριβως ο,τι μου αρεσει!
Πολλα φιλια κ καλο Σ/Κ

mariza είπε...

Α ναι, τον ξενώνα Μυλωνά τον έχω και στο αρχείο μου! Είχα πάρει να κλείσω μια φορά αλλά δεν είχε διαθέσιμο δωμάτιο. Θα το έχω υπόψη την επόμενη φορά, μιας και το έχεις τεστάρει και θα γράψω αν είναι. Λατρεύω τις σοφίτες εν τω μεταξύ!
Και το Celena φαίνεται τέλειο.
Φιλάκια και καλό Σ/Κ και σε σένα.

Ανώνυμος είπε...

δεν έχω πάει ποτέ Αράχωβα αλλά σίγουρα τον επόμενο χειμώνα θα το κανονίσω!!!και τα 2 δωμάτια φαίνονται πολύ ωραία!!από τιμές πώς πάνε?
φιλάκιααααααα

mariza είπε...

Όλες οι τιμές φαίνονται και στο site http://afanos.gr/index.html στην καρτέλα "διαμονή - δωμάτια". Τα συγκεκριμένα δύο για να έχεις μια εικόνα:
Επτάδεντρο - 100€/βράδυ το Σ/Κ
Ζήρεια - 120€/βράδυ το Σ/Κ.
Γενικά στην Αράχωβα οι τιμές παίζουν ως επί το πλείστον στα 100€. Τουλάχιστον βέβαια στον Αφανό ήταν πολύ ωραία.
Φιλιά και καλό Σ/Κ!

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Τέλεια τα δωμάτια,δεν έχω πάει αλλά με έπεισες κάποια στιγμή στο μέλλον να το κανονίσω!!
Έχεις από τις πιο χρήσιμες σελίδες πάντως!!
Καλή συνέχεια!

Nells είπε...

δεν έχω πάει ποτέ..είναι υπέροχα!

mariza είπε...

@Μοντέρνα Σταχτοπούτα
Σε ευχαριστώ πάρα πολύ!! Μου έφτιαξες τη μέρα!
Φιλάκια πολλά

mariza είπε...

@Nells
Είναι πολύ όμορφα πράγματι. Και όσο ο καιρός κρατάει ακόμα το κρυάκι είναι ιδανικός προορισμός.

Δημοσίευση σχολίου

Thanks for reading

Ads 468x60px

Featured Posts

http://timefortrips.blogspot.com/. Από το Blogger.