Τυροπιτάκι - the ultimate travel snack

Τα ταξίδια είναι συχνά κουραστικά και ένα snack δεν έβλαψε ποτέ κανέναν, σωστά? Και τι καλύτερο για οδικά ταξίδια από το γνωστό τυροπιτάκι κουρού... Νομίζω ότι η μαμά μου, μου έχει δώσει την ωραιότερη συνταγή για τη ζύμη αυτή. Αν δε σας αρέσει το τυροπιτάκι έχετε κατά νου ότι αυτή η υπερ-ζύμη είναι κατάλληλη για το πιτάκι των ονείρων σας, γλυκό ή αλμυρό - εγώ τη χρησιμοποιώ και για μηλοπιτάκια!

Ζύμη κουρού (30 περίπου πιτάκια - ανάλογα βέβαια και το μέγεθος που τα πλάθετε)

Υλικά:
1 βιτάμ
1.5 φαρίνα περίπου
1 γιαούρτι φάγε στραγγιστό (το στραγγιστό είναι το σημαντικό)

Εκτέλεση:
Αφήνετε το βούτυρο να λιώσει μόνο του κατά προτίμηση (αν βιάζεστε και το θερμάνετε προσέξτε να έχει κρυώσει προτού αναμίξετε τα υλικά). Αναμιγνύετε το βούτυρο ρίχνοντας σιγά σιγά το αλεύρι και σταδιακά το γιαούρτι ωσότου γίνει ένα ομοιόμορφο μείγμα. Η ζύμη δεν πρέπει να κολλάει, είναι μαλακή, και σφιχτή τόσο ώστε να πλάθεται.

PS: Δυστυχώς δεν έχω εύκαιρη photo αυτή τη στιγμή, αλλά την επόμενη φορά που θα τα φτιάξω θα τραβήξω και θα την post-άρω.

Καλή σας όρεξη! kiss

Category:

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μμμμ πολυ....νοστιμο ποστ! :)
Καιρο τωρα ψαχνω μια καλη συνταγη για κουρου ζυμη μιας κ αρεσει κ σε μενα κ στο ετερον ημιση πολυ..
Θα την δοκιμασω σιγουρα!
Α κ οταν βαλεις φωτο να μας ενημερωσεις..
Πολλα φιλια

mariza είπε...

Ναι κι εμένα το αγόρι μου όποτε πάμε ταξιδάκι, μου ζητάει αν προλάβω να ετοιμάσω μερικά για το δρόμο, lol - σε εκείνον κάνω ζαμπονοτυροπιτάκι. Τα είχα φτιάξει πριν καμιά 15μεριά μέρες πάλι αλλά δε σκέφτηκα τη φωτό... Πάντως είναι αλήθεια πολύ ωραία κι εύκολη.

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Φαίνεται πολύ εύκολη και σίγουρα θα είναι νόστιμη!! Θα την δοκιμάσω και εγώ!!
Καλό βράδυ!

mariza είπε...

Είναι και εύκολη και νόστιμη και ταιριάζει με όποια γέμιση προτιμάς.
Καλό βράδυ Σταχτοπούτα!

Δημοσίευση σχολίου

Thanks for reading

Ads 468x60px

Featured Posts

http://timefortrips.blogspot.com/. Από το Blogger.