Summer sick

Για άλλο θέμα ξεκίνησα, αλλά δεν μπορώ να αντισταθώ. I feel summer sick. Ήρθε η άνοιξη και στο μυαλό μου γυρίζουν παραλίες και βόλτες. Αντί λοιπόν για τα συνήθη post ιδού τι σκέφτομαι όλη μέρα:
  • Ηλιοβασίλεμα στις Καμάρες - Σίφνος
  •  Βουτιά στη Χερρόνησο - Σίφνος
(περισσότερα για Σίφνο: http://timefortrips.blogspot.com/2010/10/blog-post.html)
  • Ποδήλατο στη λίμνη Lac de Sainte - Croix στο φαράγγι Gorges du Verdon, Νότια Γαλλία (σύντομα θα έχω σχετικό post)
  • Παραλία Άγιος Ιωάννης των Πάγων - Κέρκυρα. 
  • Παγωτάααααααα και mojitos και daquiris.
  • Βραδινή βόλτα στο Λουτράκι. Στάση στο πεζούλι πριν τους καταρράκτες με θέα τα φώτα του Κορινθιακού.
  • Βραδάκι στο Season's στο σταθμό Αμαρουσίου. Μαρουσάκι μου... κλασικές αξίες.
  • Βραδινή βόλτα - με παγωτό πάντα - στην Κηφισιά.
  • Ουζάκια με καλή παρέα.
  • Πλατφορμίτσες μου λατρεμένες και πολύχρωμες!
Αλήθεια ποιες οι δικές σας αγαπημένες καλοκαιρινές συνήθειες?

Category:

13 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μόλις διάβασα το post μου ήρθε να βάλω τα κλάματα!!!!!! :( :(
Και εγώ τέτοια εποχή αρχίζω και σκέφτομαι διάφορα τέτοια...και ειδικά όταν ξεκινάει η εξεταστική τα πράγματα είναι χειρότερα!!
Οι καλύτερες αναμνήσεις μου από διακοπές είναι αυτές στη Σκιάθο!!!είναι τόσο όμορφα και αν δεν έχεις πάει στο συστήνω!!κάθε πρωί μπανάκι στη θάλασσα, το μεσημέρι σε κάποιο ταβερνάκι στο λιμάνι μετά ύπνος με ανοιχτέ μπαλκονόπορτες να φυσάει το αεράκι και το βραδάκι χαλαρά για coctails στις μαξιλάρες!!!αχ είναι υπέροχο το καλοκαίρι!!!επίσης άλλα νησιά που έχω πάει είναι Αλόννησος,Σκόπελος,Σαμοθράκη,Θάσος,Σάμος και Πάρος!!
όσο για φέτος λέω να επισκεφτώ την Κρήτη :) :)
άντεεεεεεεεεεε τώρα θέλω καλοκαίρι!!!

mariza είπε...

Σκιάθος ε? Την προτείνουν πολλοί. Εν τω μεταξύ κανένα από τα νησιά που αναφέρεις δεν έχω επισκεφτεί. Πάντως για φέτος Κρήτη κι εμείς. Έχω ξαναπάει, άνοιξη βέβαια, και μου άρεσε πολύ.

Ανώνυμος είπε...

Η Σκιάθος είναι πολύ ωραίο νησί με καταπληκτικές παραλίες!Δεν είναι τυχαίο που όλοι οι Βορειοελλαδίτες την προτιμούν!! :)
όσο για τα υπόλοιπα που ανέφερα δεν με ενθουσίασε κάποιο ιδιαίτερα εκτός από Σάμο που χρειάζεται αυτοκίνητο για να τη γυρίσεις!!

Ανώνυμος είπε...

Ααααχ...
Τι μας κανεις τωρα??
Εγω ειμαι summer sick απο τον Οκτωβρη! LOL

Το καλοκαιρι για μενα ισουται με χαλαρωση,μπολικα μπανια,ωραια δροσερα βραδια! Κ ενα σωρο ακομη...

Τωρα σκεφτομαι προορισμο για τις διακοπες..
Με δελεαζεις με τις φωτο απο Σιφνο!

mariza είπε...

@Artemi
Summer sick από Οκτώβρη! Χιχι. Μου θυμίζεις ένα φίλο που το χειμώνα συνηθίζει να επιμένει ότι το καλοκαίρι απλώς περνάει ίωση!!! Lol. Η Σίφνος είναι υπέροχη. Στη συνιστώ ανεπιφύλακτα. Θέλω πολύ να ξαναπάω. Σχετικό post: http://timefortrips.blogspot.com/2010/10/blog-post.html
Φιλάκια

Hope είπε...

Αχ ειδικά τα παγωτά είναι must για το καλοκαίρι! Πάνε με όλα. Με το πρωϊνό, με το μεσημεριανό, με το απογευματινό αλλά και με το βραδυνό γεύμα.
Υ.Γ. Δεν πουλάω παγωτά απλά τα αγοράζω...

mariza είπε...

@Hope
Must must!! Από πού να πάρουμε λες το πρώτο μας παγωτάκια ύστερα από τόσο καιρό?

Froso M. είπε...

Prwth fora meta apo polla xronia perimenw toso poly to kalokairi, gia na paw thalassa kai na mhn kanw tipota gia 1-2 evdomades. Poly treksimo fetos!

mariza είπε...

@Froso
Σε καταλαβαίνω... Ήταν αρκετά δύσκολος χειμώνας. Σου εύχομαι πολλές διακοπές λοιπόν για φέτος σε πανέεεεεμορφους προορισμούς! :)

Μοντέρνα Σταχτοπούτα είπε...

Καλοκαίρι για μένα σημαίνει χαλάρωση...
ήλιος.. θάλασσα.. και συνεχόμενες διακοπές!!
Θέλω επειγόντως διακοπές!!
:))

mariza είπε...

@Μοντέρνα Σταχτοπούτα
Πιστεύω κοντά στο Πάσχα όλοι να έχουν ευκαιρία να ξεκουραστούν λίγο γιατί ο χειμώνας ήτανε μακρύυς. Σίγουρα όμως όταν ο καιρός φτιάχνει, ανεβαίνει και η διάθεσή μας και αισθανόμαστε καλύτερα.

Maria Marini είπε...

Summer sick? Και ποιός δεν είναι!
Αγαπημένες καλοκαιρινές συνήθειες: μπάνια στο χωριό (φυσικά!), παγωτά, freduccino στην πλατεία με παρέα, ντακοσαλάτα στο μπαλκόνι, ο ήλιος να καίει το πρόσωπο, βόλτες στο λιμάνι, για ποτό στο μοναδικό μπαράκι της περιοχής και πολλές, πολλές άλλες!
Δεν έχω πάει ποτέ Σίφνο, αλλά οι φωτογραφίες είναι ιδιαίτερα δελεαστικές!

mariza είπε...

@amarienne
Πωπωω ντακοσαλάτα στο μπαλκόνι. Like!

Δημοσίευση σχολίου

Thanks for reading

Ads 468x60px

Featured Posts

http://timefortrips.blogspot.com/. Από το Blogger.